Nový oblek pre našu spoločnosť

Každá spoločnosť si od svojho zrodu prechádza vývojom. Súčasťou rozvoja je obmena tímu, produktov, ponúkaných služieb, ako aj to, ako spoločnosť pôsobí a komunikuje smerom dovnútra aj von. Už pri zrode spoločnosti Wealth Effect Management sme vedeli, že v sektore služieb, ktoré chceme poskytovať musíme dbať o správny výzor. Tak ako naši Wealth Manageri, aj naša firma si zaslúži kvalitné ošatenie a vycibrený, odborný komunikačný jazyk.

Od zrodu značky už prešlo šesť rokov a preto sme sa rozhodli, že je na čase absorbovať najnovšie trendy, aplikovať ich na našu DNA a posunúť vizuál a spôsob komunikácie na ešte vyššiu úroveň. Úloha to bola neľahká, preto sme si zavolali na pomoc odborníkov zo spoločnosti Diorama a externú pomoc v osobe konzultanta Tomáša Beňadika. Veríme, že výsledok stojí za to a s radosťou vám chceme priblížiť, ako sme sa posunuli a čo môžete od nás vďaka tomu očakávať.

Vizuálna identita

Nosným pilierom novej identity je dizajnová reč, ktorú môžete vnímať pri kontakte s našimi prezentačnými materiálmi, webom ale aj zmluvnou dokumentáciou. Celkovo sme boli s našim doterajším dizajnom spokojní, preto sme nehľadali revolúciu a zmenu, ale spôsob ako dizajnovú reč povýšiť na novú úroveň. Vďaka odbornej pomoci sa nám podarilo využiť doterajšiu farebnú paletu, rozšíriť ho a pridať poznávacie grafické prvky, ktoré robia náš obsah jasne a rýchlo rozpoznateľný. Taktiež sa podarilo zachovať nádych odbornej elegancie, na ktorú ste zvyknutí.

Viac o tom, ako túto evolúciu vytváral, povie Jakub Otčenáš zo spoločnosti Diorama:

Mojim cieľom bolo vizuálne artikulovať dôležité aspekty WEM, ktorými sú dôveryhodnosť, ľudský prístup a garancia stability , tak aby boli jasne čitateľné pre široké spektrum klientov.


Pôvodné logo bolo ponechané v originálnej podobe, jeho časti sme však citovali v nových prvkoch vizuálnej identity , tak aby podporili dlhodobú víziu spoločnosti. Doplnili sme skrátenú verziu loga, ktorá slúži ako navigačný prvok a dodáva punc značke v aplikáciách, kde logo v plnej verzii nie je možné použiť. Nosným prvkom sa stal variabilný geometrický motív, ktorý odkazuje na logo a parafrázuje prvky finančného sveta ako tabuľky, grafy a dlhodobý rast.

Webová prezentácia

Stredobodom komunikácie a kontaktu Vás, či už klientov, fanúšikov alebo len občasných návštevníkov, s našou značkou je práve náš web. Preto sme si dali čo najviac záležať, aby sme ho posunuli na nadštandardnú úroveň. „Klient musí byť vždy na prvom mieste – v každom momente musí vidieť pridanú hodnotu“ bola myšlienka, ktorou nás Tomáš Beňadik usmerňoval pri tvorbe prvotných náčrtov a rozdelenia jednotlivých sekcií. Teraz to prirodzene vnímame ako určitý neviditeľný element každého kroku, ktorý reprezentuje otázka – čo z tejto aktivity má konzument?

Bol to jeden z dôvodov, prečo sme do popredia posunuli služby a portfóliá. Vďaka tomu máte teraz jednoduchý a súčasne komplexný prehľad našich služieb a portfólií na podstránke wealth management.

Nie je to len hodnotný a prehľadný obsah, ktorý chceme dostať bližšie a rýchlejšie k návštevníkom. Zapracovali sme aj na formáte, ktorým s vami chceme komunikovať. Preto teraz nájdete všade, kde sa môžete dozvedieť viac o nás alebo našich službách aj doplnkové videá. Aj vďaka nim sa nám podarilo web zjednodušiť a skrátiť a nepripraviť vás o podstatné informácie.

Komunikácia

Nový dizajnový jazyk nekončí pri vynovenej webstránke, stretnete sa s ním odteraz pri každom kontakte s našou spoločnosťou. Či sú to nové vizitky pre zamestnancov alebo vylepšený newsletter, na každom kroku sa vám bude pripomínať, že aj my ako spoločnosť každým rokom rastieme a napredujeme. Preto súčasťou vynoveného dizajnu nie je len nové spektrum farieb, či písmo, ale aj záväzok poskytovať viac relevantných informácií pre našich klientov a sledovateľov.

Na to už však nebude stačiť pár pravidelných článkov a magazín. Preto sa môžete tešiť na nové formáty a spôsoby, ktorými vám budeme relevantné informácie podávať tak, aby priniesli čo najväčší úžitok. Jeden z hlavných nových formátov bude video. Pripravili sme si pre vás sériu videí pod názvom WEM Now, kde budeme hovoriť o aktuálnych témach, prípadne vysvetľovať a približovať investičný žargón. Okrem nich sme pripravili aj vysvetľujúce videá k jednotlivým službám, ktoré ponúkame. Všetky naše videá nájdete na našom youtube kanáli.

Viac o tejto zmene prezradí Tomáš Beňadik:

Všetko vychádza z DNA Wealth Effect Managementu a jednej ústrednej myšlienky: Ako môžeme čo najväčšiemu množstvu ľudí pomôcť prežiť hodnotný a naplnený život? Z toho vychádzali všetky rozhodnutia a všetky konkrétne kroky, od identity, cez podobu webu, až po formu toho, ako budeme v budúcnosti komunikovať.

Tento prístup, ktorý stavia ľudí na prvé miesto, odstraňuje veľa tej častej sebastrednosti firiem a umožňuje namiesto toho sústrediť sa na to, čo ľuďom môže skutočne priniesť niečo hodnotné a zmysluplné. Je to tiež veľmi neúprosné merítko: vyžaduje si to veľa úprimnosti, odhodlania a neustáleho skúmania a vylepšovania.

Toto sa potom prenáša do konkrétnej formy komunikácie, ktorá má ambíciu byť v prvom rade transparentná, zrozumiteľná a aplikovateľná, či už ide o videá určené pre inštitucionálnych klientov, sofistikovanejší a technickejší obsah pre afluentných klientov alebo o stručný a akčný obsah pre bežných ľudí.

To najdôležitejšie však je: pomáha naša komunikácia ľuďom robiť lepšie finančné rozhodnutia a vytvárať si tak lepšiu finančnú budúcnosť? Ak chceme zmeniť finančný svet a svojím príkladom ukázať, že sa bohatstvo dá budovať s charakterom a integritou, nemôžeme v našej komunikácii usilovať o nič menšie.

Veríme, že všetky tieto zmeny prispejú pozitívne k tomu, aby ste dostávali lepšie a hodnotnejšie informácie vždy, keď ich budete potrebovať.

Ďalší článok

Nepremeškajte žiadnu cennú informáciu

Prihláste sa do newslettra a dostávajte WEM Insights pravidelne priamo do vášho mailboxu.