Moderné investovanie – rýchle, zrozumiteľné a transparentné

Častokrát hovoríme o investovaní ako o efektívnej ceste k lepšej budúcnosti. Správne finančné rozhodnutia a využívanie kvalitných investičných nástrojov pomáhajú ľudom napĺňať svoje sny. A vďaka novým technológiám, modernejšej legislatíve a našim inovatívnym riešeniam dokážete dnes začať investovať online z pohodlia svojho domova. Rovnako dôležité je mať svoju investíciu vždy pod kontrolou, na čo slúži prepracovaná a detailná online klientska zóna.

Prvé kroky k investovaniu

Sprístupnenie kvalitných finančných produktov každému, kto si chce vytvoriť lepšiu budúcnosť, je pre nás dôležitá misia. Snažili sme sa preto pripraviť online uzatváranie také jednoduché a rýchle, ako je to len možné. Pre začiatok procesu stačí prejsť na stránku WEMsign: https://wsign.wemocp.sk/. Celý proces otvorenia účtu vám bude trvať približne 15 minút a na začiatok potrebujete e-mailový účet, na ktorý vám odošleme prvý overovací kód. Akonáhle sa zaregistrujete, môžete proces otvárania vášho investičného účtu prerušiť a kedykoľvek sa k nemu vrátiť. 

Úvodným krokom je vyplnenie vašich osobných údajov a potvrdenie telefónneho čísla cez SMS kód. Následne vás čaká ešte vyplnenie adresy trvalého pobytu a bankového spojenia. Prostriedky, ktoré budet investovať, je potrebné poslať vždy z účtu a pri výbere naspäť na účet, ktorý evidujeme. Vďaka tomu dokážeme znížiť riziko prania špinavých peňazí, ale aj zabezpečiť, aby sa vaše peniaze dostali naspäť priamo k vám.

Investičný dotazník

Najdôležitejším krokom pre správne zvolenie investície, je vyplnenie investičného dotazníka. Vďaka odpovediam, ktoré nám poskytnete, vieme určiť, ktoré investície sú pre vás vhodné a ktoré menej. Práve preto vám tento krok zaberie najviac času a je dôležité, aby ste ho vyplnili správne a pravdivo. A keďže vieme, že situácia sa vám počas života bude meniť, na pravidelnej báze s vami overujeme, či sú vaše odpovede stále relevantné alebo nastali zmeny, ktoré by vaše investičné rozhodnutia mohli ovplyvniť.

Otázky sú rozdelené do viacerých krokov v závislosti od okruhov informácií, ktoré potrebujeme zistiť. Ak by ste niektorej z otázok nerozumeli alebo potrebovali akokoľvek inak pomôcť, stačí kliknúť na štvorec s otáznikom v pravom dolnom rohu a zobrazí sa vám niekoľko možností, ako nás môžete kontaktovať. Radi vám pomôžeme vysvetliť jednotlivé kroky online uzatvárania, prípadne vám prídeme pomôcť s otvorením účtu osobne.

Po dokončení investičného dotazníka sa vám zobrazí, aký typ investora ste a kliknutím na tlačidlo „Výber stratégie“ si budete môcť vybrať z našich portfólií tie, ktoré vás zaujali a vyhovujú vášmu rizikovému profilu. Bližšie informácia o jednotlivých stratégiách nájdete na našom webe v sekcii Wealth Management. Ak by ste si nevedeli vybrať, ktoré portfólio je pre vás najvhodnejšie, neváhajte nás kontaktovať a my vám s výberom radi pomôžeme. Vybrať si môžete jednu, prípadne viacero stratégií, no jednotlivé jednorazové stratégie majú minimálny vklad.

Posledným krokom je nahratie scanu dvoch dokladov totožnosti, z ktorých jeden musí byť občiansky preukaz a scan výpisu z účtu, na ktorom je číslo IBAN a meno majiteľa účtu. Tie potrebujeme z legálnych dôvodov a bez nich nedokážeme otvoriť investičný účet. Pokiaľ by ste tento krok nevedeli dokončiť, budeme vás kontaktovať a radi vám s tým pomôžeme – napríklad aj na osobnom stretnutí. Následne sa vám zobrazí návrh kompletnej zmluvnej dokumentácie, ktorú si dôkladne preštudujte. Teraz ste už pred posledným krokom potrebným k tomu, aby ste sa stali našim klientom.

Stlačením tlačidla „Uzatvoriť zmluvu“ sa stávate našim klientom a začínate si napĺňať svoje finančné ciele efektívne a moderne.

Investícia pod dohľadom

Niektorí klienti sa uspokoja, že ich investícia je v rukách našich odborných portfolio managerov, no nájdu sa aj takí, ktorí majú spokojnejší spánok, ak si môžu svoj majetok kedykoľvek skontrolovať. Pre nich je určená nová detailnejšia klientska zóna. V nej nájdete podrobné informácie o stave vášho portfólia, jeho vývoji v čase, ale aj kontakt na vášho Wealth Managera či zaujímavé články z nášho blogu. Okrem toho vám sem budeme zasielať všetky podstatné informácie ohľadom pohybov na účte alebo akýchkoľvek zmenách, ktoré sa vás budú dotýkať.

Pokiaľ však máte radi osobný kontakt alebo máte viacero nezodpovedaných otázok, kontaktuje nás na centrala@wem.sk a jeden z našich Wealth Managerov vám všetko osobne vysvetlí a pomôže vám urobiť rozhodnutie, ktoré bude pre vás to najvhodnejšie.

Nepremeškajte žiadnu cennú informáciu

Prihláste sa do newslettra a dostávajte WEM Insights pravidelne priamo do vášho mailboxu.